آخرین اخبار

شرکت مهندسین مشاور رایان سازه


مهندس مشاور به عنوان متخصص و رهبر در طراحی، برنامه ریزی و احیا، اصلاح و زیرساخت های خصوصی و عمومی فعالیت می کنند. هدف از همکاری با مهندسین مشاور سود رسانی به افراد جامعه از طریق ساخت و پیاده سازی بهینه و ایمن بناهای مختلف است. به این ترتیب ممکن است که فعالیت های این افراد در حد مدیریت بوده یا در برخی موارد فراتر از این امور است. البته همه ی این موارد بستگی به نوع پروژه مورد نظر دارد. فعالیت های دیگری که مهندسان مشاور می تواند به آن بپردازند فعالیت ها و خدمات حرفه ای را به ارگان های دولتی و شرکت های بزرگ انتقال دهند. همچنین آنها می توانند برای مشتریان خود به عنوان یک مدافع یا نماینده عمل کنند و با توجه به این امر این افراد در حرفه ی خود نقش مهمی را ایفا می کنند. وظایف آن ها شامل تشخیص مشکلات فنی و حرفه ای و همچنین پیشنهاد راه حل های قابل اجرا و کاربردی است. آن ها وظیفه دارند که طراحی، ساخت و انجام بخش زیادی از سازه های یک زمین را بر عهده بگیرند. فعالیت های مهندسین مشاور ساختمان مستلزم رعایت استانداردهای لازم در سطوح بالا از کار است که در همه ی زمان ها باید انجام بگیرد. آن ها برای ادامه کار باید از مهارت های نوین در این زمینه برخوردار باشند. افرادی که برای پیش برد پروژه های خود به مهندسان مشاور مراجعه می کنند توقع دارند که آن ها در کنار آگاهی از علم مهندسی از تجربه و تخصص بالای فنی همچنین توانایی و مهارت اداره یک پروژه ی سطح بالا را داشته باشند. شرکت مهندسین مشاور ساختمانی با استفاده از دانش خود می توانند ساده ترین و به صرفه ترین راه حل ها را برای به انجام رساندن یک پروژه را به شما پیشنهاد دهند.

مهندسین مشاور رایان سازه به پشتوانه دانش و تجربه جمعی از مهندسین ،اساتید و صاحب نظران فعال در صنعت ساختمان با هدف طراحی، اجرا، نظارت و ارائه کلیه خدمات مهندسی تاسیس گردیده است تا پاسخگوی نیاز روزافزون پروژه های عمرانی و ساخت و سازهای اصولی درراستای بهینه سازی زندگی شهری است.

خدمات و برخی از پروژه های شرکت مهندسی رایان سازه

  • انجام خدمات فنی مهندسی
  • خدمات مشاوره ای
  • خدمات تحقیقاتی
  • خدمات اجرایی در کلیه امور ساخت و ساز

هدف کلان ما برپایه تنوع بخشی و بهینه سازی در اصول طراحی و اجرایی در صنعت ساختمان با متد جهانی است. در فایل زیر می توانید برخی از خدمات و پروژه های شرکت رایان سازه را مشاهده کنید.

فایل های مرتبط

patch image

کاتالوگ

دانلود
امتیاز دهید :
پل های ارتباطی با ما| Contact Us