آخرین اخبار

شرکت طراحی داخلی


شرکت طراحی داخلی

این واحد طراحی در طیف گسترده ای  طراحی پروژه های  داخلی ، از جمله فضاهای داخلی مسکونی ، هتل ها ، فضاهای آموزشی ، اداری ، فروشگاهها  و مجتمع های تجاری را برعهده دارد. 

مرکز خلاق شرکت طراحی داخلی جایی است که طرح ها و ایده های خلاقانه ای در آن ایجاد می شود. واحد تحقیق و توسعه ویژه ایی در این شرکت تأسیس شده است. این واحد که توسط دانشگاهیان و طراحان با تجربه تشکیل شده است ، به طور مداوم در جستجوی اطلاعات به روز شده ، ایده های جدید ، مواد و قطعات طراحی منحصر به فرد و راه حل های کلیشه است.

این تیم از متخصصان چند رشته ای با تجربیات و سوابق بین المللی تشکیل شده است. این تنوع باعث می شود ارزشهای اجتماعی منطقه را درک کنیم و الگوهای مکرر انسانی را که در محیط ساخته شده آنها آشکار می شود ، تفکیک کنیم.

 این امر باعث می شود که در جایی که کارایی و زیبایی شناسی عناصر اساسی در طراحی های ما هستند ، به رقابت و رقابت بپردازیم. روند کار یک شرکت طراحی ، به این معنا که هر قطعه ای از مبلمان و مواد مورد نظر در نظر گرفته شده ، در بین همه گزینه ها و الگوهای ممکن اجرا شده است.

 Mimar Interiors خدمات طراحی را در سراسر جهان ارائه می دهد.  "نوسازی" یا بهسازی داخلی جزئی از طراحی معماری داخلی است ، ما می توانیم یک سرویس کاملاً جامع ارائه دهیم. ارائه خدمات مشاوره ای کامل از جمله FF&E ، روشنایی ، علائم و آکوستیک و .... نیز جزئی از کل طراحی معماری داخلی محسوب می شوند.

از برنامه ریزی فضایی گرفته تا نظارت بر طراحی ، همه اینها در فرآیند طراحی ما برای مشتریان ارایه شده است. از همان ابتدا ما به دقت به موارد مختصر و مورد نیاز شما گوش فرا می دهیم و به شما کمک می کنیم در هر مرحله تصمیم گیری و انتخاب صحیحی انجام دهید.

 

 

 

 

امتیاز دهید :
پل های ارتباطی با ما| Contact Us